سوله سازی در ارومیه – ساخت سوله ارزان در ارومیه – ایمن ساز سوله

سوله سازی در ارومیه – ساخت سوله ارزان در ارومیه – ایمن ساز سوله

تعریف ساخت سوله و سوله سازی در ارومیه:

اگر بخواهیم یک تعریف کامل و جامع از صنعت سوله سازی و ساخت سوله ارزان در ارومیه داشته باشیم. سوله سازی در ارومیه عبارت است از تهیه مصالح و متریال اولیه از کارخانه های تولید کننده ورق های آهنی و ورق های سیاه و هم چنین پروفیل های آهنی. سپس حمل به کارگاه های تولید و ساخت سوله در ارومیه و انجام عملیات ساخت.

انجام عملیات ساخت خود شامل مراحل مختلف و متفاوتی می باشد. که در ادامه به این مراحل ساخت و تولید و نصب خواهیم پرداخت.
بعد از انجام این مراحل سوله مورد نظر ساخته شده و به محل پروژه حمل و در آن جا نصب می شود. به این صورت چرخه سوله سازی در ارومیه کامل می شود. و ما می توانیم یک سوله ارزان در ارومیه تهیه و نصب و راه اندازی کنیم.
کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن ماشین آلات و دستگاه آلات به روز و پیشرفته و کادر مجرب در بحث سوله سازی در ارومیه و مهندسین و طراحان. آماده ساخت سوله در ارومیه و تهیه و نصب سوله ارزان در ارومیه می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و دیدن نمونه کارها به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید و آن را دنبال کنید : @imensazsouleh

هم چنین برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش ساخت سوله در ارومیه با ما تماس بگیرید : 09143542404 –

09145395330
آپلود عکس

اجزای یک سوله ارزان در ارومیه :

سوله ارزان در ارومیه دارای بخش ها و قسمت های مختلف می باشد که به بررسی آنها می پردازیم:

1- ستون یا column:

مهم ترین و اصلی ترین عضو سوله می باشد. وظیفه آن در اسکلت سوله تحمل بار های وارده از جمله بار باد بار برف بار مرده بار زنده و …می باشد. در صنعت سوله سازی در ارومیه به ساخت آن بسیار توجه می شود. چون از اعضای اصلی سوله ارزان در ارومیه به شمار می رود. باید در ساخت آن دقت و توجه کامل و کافی وجود داشته باشد.

2- رفتر یا فریم :

frame جزو اعضای اصلی در ساخت سوله در ارومیه می باشد.  که به عنوان انتقال دهنده بارهای وارده به ستون عمل می کند. این عضو اصلی سوله بار برف و باد و مرده و زنده سقف را به ستون ها و وال پست انتقال می دهد.

در صورت وجود اشکال در مرحله ساخت این قطعه در ساخت سوله در ارومیه باعث می شود که سیستم انتقال بار وارد درست کار نکند. سازه یا اسکلت دیگر آن مقاومت و استحکام لازم را نداشته باشد.

3- مهاربندی های طولی یا کلاف کشی طولی یا strut:

که در صنعت سوله سازی در ارومیه به عنوان تقسیم کننده بارهای باد و بارهای زلزله در راستای طولی سوله و اسکلت سوله می باشد. که معمولاً از پروفیل باکس یا قوطی استفاده می شود.

4-پرلین یا purlin Z:

که یک پروفیل آهنی خاص به شکل زد می باشد. روی فریم سوار می شود. بار برف و بار مرده پوشش سطح و بار زنده سقف را به تیر منتقل می‌کند. که عضو مهمی برای تهیه یک سوله ارزان در ارومیه به شمار می رود.

5- مهاربند های زد purlin Z:

که به آنها ساگراد میگویند. وظیفه آن ها نگه داشتن پرلین ها و حفظ فاصله و زاویه (پرلین )بین آنها در صنعت سوله سازی در ارومیه می باشد.

6- وال پست ها یا ستون باد wallpost:

در ساخت سوله در ارومیه وظیفه نگه داشتن دیوارهای دهانه سوله را بر عهده دارد. تا بتوان یک سوله ارزان در ارومیه با مقاومت و استحکام عالی را تهیه کرد. و در محل اجرای پروژه نصب نمود و به مرحله بهره برداری رساند .

7- بادبند بدنه یا wall bracing و بادبند سقف یا roof bracing:

که وظیفه آن انتقال دادن بارهای وارده از اسکلت سوله به پی یا فونداسیون می باشد. در ساخت سوله در ارومیه از میلگرد و یا پروفیل نبشی برای این امر استفاده می شود. در سوله سازی در ارومیه این عضو بسته به نظر طراح سوله می تواند شکل های مختلف و شرایط مختلفی در اتصالات داشته باشد.

8-آبرو ها یا rainfall:

که در یک سوله ارزان در ارومیه به عنوان انتقال دهنده آب باران و برف موجود در منطقه محل احداث سوله استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت احداث سوله در ارومیه و هزینه های سوله ارزان در ارومیه به لینک مقابل مراجعه فرمایید: هزینه احداث سوله در ارومیه

همچنین برای مشاوره رایگان و ساخت سوله در ارومیه با ما (ایمن ساز سوله) تماس بگیرید: 09143542404 – 09145395330

مراحل ساخت سوله در ارومیه :

در صنعت سوله سازی در ارومیه مراحل زیر انجام می‌گیرد. ابتدا متریال و مصالح پایه و اولیه را از کارخانه های تولید کننده ورق های آهنی و ورق سیاه و پروفیل های آهنی خریداری کرده. و به محل ساخت سوله در ارومیه که همان کارگاه سوله سازی در ارومیه می باشد حمل می کند. تا عملیات برش کاری و مونتاژ را شروع کنند.

مهندسی طراح کارخانه های سوله سازی ابتدایی سوله ارزان در ارومیه را طراحی می کند. سپس شاپ های اجرایی را برای برش کاری و ساخت به کارگاه تحویل می دهند. بر اساس همان شاپ ها عملیات برش کاری ورق های سیاه و پروفیل های مورد استفاده شروع می شود.

بعد از اتمام برش کاری در سوله سازی در ارومیه قطعات برش خورده به مرحله مونتاژ کاری انتقال داده می شود. در این مرحله یعنی مرحله مونتاژ کاری قطعات برش خورده به هم توسط جوش کاری اولیه و سپس فول جوش با جوش تحت گاز محافظ متصل می شود. تا یک سوله ارزان در ارومیه تهیه کنیم.

سپس قطعات آماده شده که اجزای تشکیل دهنده سوله می باشند. بعد از تمیز کاری با سند بلاست به مرحله رنگ آمیزی منتقل می شود. بعد از رنگ آمیزی آماده حمل به محل اجرای پروژه و نصب در محل و بهره برداری می شود. همچنین این مراحل کلیه مراحل ساخت سوله در ارومیه و صنعت سوله سازی در ارومیه را تشکیل می دهند.

سوله ارزان در ارومیه

دیگر اجزای سوله ارزان در ارومیه:

-انکر بولت که نگه دارنده ستون های سوله و انتقال دهنده نیرو ها و بار های وارده از ستون به فونداسیون یا پی می باشد. که در سوله سازی در ارومیه یک نقش مهم و حیاتی را ایفا می کند.

-صفحه زیر ستون یا بیس پلیت که روی فونداسیون یا پی اجرا می شود. ستون بر روی آن سوار می شود.در واقع محل قرار گیری ستون سوله را مشخص می کند.

-دستک جرثقیل که در سوله های دارای جرثقیل سقفی اجرا می شود. محل قرار گیری تیر حمال یا تراورز را روی ستون سوله مشخص می کند. که در احداث سوله در ارومیه در سوله های دارای جرثقیل سقفی در مرحله طراحی باید مورد توجه قرار گیرد.

کلام آخر:

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با طراحی بهینه و ساخت سوله ارزان در ارومیه تمام تلاش خود را می کند. تا هزینه های احداث سوله در ارومیه را کاهش دهد.همچنین تمامی تولید کنندگان و کارفرمایان بتوانند به راحتی پروژه های خود را اجرا کنند. و به مرحله بهره برداری برساند.

برای ساخت سوله خود با بهینه ترین حالت و ساخت سوله در ارومیه و هم چنین خرید سوله ارزان در ارومیه با ما تماس بگیرید: 09143542404 – 09145395330

برای آگاهی از هزینه های سوله سازی در ارومیه به لینک مقابل مراجعه کنید و مطلب را مطالعه کنید: احداث سوله در ارومیه

Comments (3)

  1. علیرضا
    آبان 09, 1400 \ب.ظ\30 5:04 ب.ظ

    بسیار عالی و اموزنده

    • یاسر احمدیان
      آبان 10, 1400 \ب.ظ\30 8:41 ب.ظ

      برای ساخت سوله سردخانه که ارزون باشه چه ارتفاعی رو پیشنهاد میکنین

  2. ذوالفقاری
    آبان 10, 1400 \ب.ظ\30 8:55 ب.ظ

    خیلی آموزنده بود ممنون

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.